KESKUSTELUT > RISTIKOT > SK37/2021

9827. SK37/2021

Tuikku16.9.2021 klo 16:34
Oskalan piiliksessä mahtavia, mehukkaita vihjeitä ja jotenkin uudenlaisia, villejä ratkaisuja. Aluksi olin vähän äimän käkenä, mutta kyllä se siitä... Kiitokset taas aivovoimistelusta. Ristikon teen, jos pihahommat antavat aikaa.
2. Elva16.9.2021 klo 16:52
Hieno piilis. Ymmärtämättä jäi kuitenkin ps 6 ratkaisun alkuosan muodostuminen. Hyvä sana siinä minulla toki on.
3. Tuikku16.9.2021 klo 17:06
Elva, kyllä Oskalan piiliksen ps6 ratkaisun alkuosa on suoraan ja selvästi vihjeestä luettavissa, enempää en uskalla sanoa.
4. Elva16.9.2021 klo 17:12
Asia korjaantui ja kaikkii tajuttu. Varsinkin vs1, vs19, ps4, ps6 ja ps7 jäivät mieleen.

Vuokila/Kärkkäinen ykstähtinen oli mukavaa ratkottavaa.
5. Jiikoo16.9.2021 klo 21:00
Kiitokset Elvalle ja Tuikulle: Aloittamanne säie muistutti minua siitä, että on torstai ja syytä korjata unohdus käväistä postilaatikolla! Oskalasta aloitin, ja olipa taas kerran mestarismieheltä kelpo kattaus tarjolla. Monen monta mainion kieroa vihjekudelmaa ja niitä riidattomasti vastaavat ratkaisusanat, nautittava ratkottava!

Yksitähtinen houkuttelee jo visuaalisella ilmeellään jatkamaan iltaa ristikkonautintojen parissa.
6. Jiikoo16.9.2021 klo 21:19
Ristikko ei pitkiä pysähdystaukoja kynälle suonut, mutta ansaitsee yhtä kaikki kiitosta. Kumiakin tarvittiin, koska ensimmäinen mieleen tuleva ratkaisusana ei aina stemmannutkaan ja joukossa oli harvinaisempaakin sanastoa.
The Whon Pete piti peräti luntata, vaikka piilokirjain oli arvattavissa.
7. hermanni21.9.2021 klo 19:02
Saisi SK:kin julkaista voittajat, niin tekevät HS ja IS. Ihan turhaa nöyristelyä. Menee mielenkiinto ostaakaan lehteä, oli aina jännittävää avata ja katsoa onko voittanut.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *