KESKUSTELUT > RISTIKOT > GARMISH PARTENKIRCHEN

617. Garmish Partenkirchen

Jouni1.1.2004 klo 17:20
Garmish Partenkirchen mutta haluaisin tiedustella teiltä ystäviltä käyttekö muillakin palstoilla?
Minun vakiopalstojani tämän parhaan lisäksi ovat Tiedepalsta ja Soneraplaza, jossa joskus on hyviä keskusteluja.
2. Jouni1.1.2004 klo 17:34
Soneraplazan suola on nimimerkki y, jonka ainoa aihe on että kännykän voi suojata kosteudelta laittamalla sen kondomin sisälle. Tästä on syntynyt monta mehukasta keskustelua, joissa y on tietysti oikeassa.

Tiedepalstalla taas on nimimerkki ArKos, joka saa tiedemiesten sukat pyörimään jaloissa omilla kosmologiateorioillaan.
3. ile1.1.2004 klo 18:17
Kosmologian harrastajana tuo tiedepalsta on varmasti tutustumisen arvoinen. Jouni, miten kyseisen palstan pariin pääsee?

Tällaista sanaristikotpistenet -palstaan verrattavaa keskustelufoorumia en ole netistä löytänyt. Toki erilaisten harrastuksien ympärillä käydään keskustelua, mutta sivut eivät ole olleet kauhean kiinnostavia. Itse olen aktiivinen akvaristi, mutta akvaariosivustoilla keskustelut ovat karkeasti sanottuna tasoa 'mulla on kolme miljoonakalaa kolmen litran akvaariossa tietääkö joku voiks sinne ottaa konnamonnin niille seuraksi' ja silleen. Samoin lintubongarit lähinnä ilmoittelevat havainnoistaan tyyliin 'näin jäyhän jököttäjän Joensuussa häh häh hää'.

Olisikin mielenkiintoista tietää, käydäänkö muiden harrastuksien parissa laadultaan vastaavanlaisia keskusteluja, kuin joita me ristisanaihmiset käymme?

Tytär juuri masensi kertomalla, että 'ukko et tiedä mistään mitään'. Tällaisia keskustelupalstoja löytyy kuulemma pilvin pimein. Star Wars, Potter, Rasmus, HIM, koirat, kissat... ja, jos englannin sun muun kieliset palstat otetaan mukaan, on lista loputon.

Mutta onko niissä käytävä keskustelu yhtä laadukkaasti poreilevaa kuin meidän sivuillamme?

Epäilen, ettei ole.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *