KESKUSTELUT > RISTIKOT > JO 4500 SÄIETTÄ

4500. Jo 4500 säiettä

Ylläpito2.1.2009 klo 11:29
Tällaisen tasaluvun eteen tullen juuri vuodenvaihteessa on hyvä jäädä pohtimaan, mikä on foorumin funktio kenellekin nyt, lähes kuusi vuotta aloituksen jälkeen.
2. Miimu2.1.2009 klo 14:24
Sanoilla leikittely on ollut itselleni tärkeintä. Sanaristikoihin olen joskus saanut jotain apua keskusteluista. Ristikkokeskusteluja ei tosin jaksa kauaa seurata... "Tavalliselle" ratkojalle tällä foorumilla ei ole juurikaan annettavaa - emme "uskalla" kysyä, koska pelkäämme nolaavamme nimimerkkimme. Tästä on tullut pienen kovispiirin sisäpiirikeskustelufoorumi (tuon olen joskus laittanut neliosaisiin yhdyssanoihin, jos en väärin muista...)

Ilman alkukirjainketjua tuskin olisin näin kauaa jaksanut sivustolla viipyä.
3. RA2.1.2009 klo 15:42
Laskeskelin, että nykyään suht usein tänne kirjoittelee kommenttejaan (kysymyksiä, vastauksia tai jotain muuta) noin 60 eri nimimerkkiä. Siis kuutisenkymmentä aidosti eri henkilöä keikkuu täällä mukana jollakin omalla hyvällä syyllään.

Luku voi olla pahasti pielessä, mutta ainakin yritin ottaa luvusta pois tietämäni / luulemani moninimimerkit.
4. mor2.1.2009 klo 16:06
Olen seurannut näitä sivuja nelisen vuotta. Alkuaikojen kova innostus on nyttemmin tasaantunut. Vaikka luenkin säikeitä suht säännöllisesti, on oma osallistuminen kuihtunut melko olemattomiin.

Aika, tai sen puute, on tietysti yksi merkittävä tekijä . Suurin syy on kuitenkin merkillinen eripura ja kärhämämentaliteetti, joka joidenkin nimimerkkien (vaikka sitten vain yhden henkilön) taholta on entisestään kasvanut. Tällaisissa tapauksissa jätän mieluummin hiekkalaatikon, kuin yritän sinne omine ämpäreineni tunkea.

Sivusto sinänsä on todella hyvä ja tarpeellinen. Toivonkin ylläpidolle suurta sydäntä ja pitkää pinnaa, jotta voimme tästä jatkossakin nauttia. Niin ja tietysti kaikille kirjoittajille myös ajatuksen lentoa ja sanaseppoilijamaisuutta.
5. Ritu2.1.2009 klo 16:33
Voisin kirjoittaa Morin ensimmäisen kappaleen tähän lähes sanasta sanaan. Lukijapuolelle on tullut siirryttyä ja sekin jatkuvasti vähenemään päin. Ei sen takia, etteikö kiinniostaisi, vaan kun ei yksinkertaisesti ehdi avata koko konetta.

Oman paikkansa tämä sivusto on kuitenkin suosikkien joukossa ottanut eikä se sieltä tule poistumaan. Jos kone avataan, täälläkin käydään.

Ennen tuli seurattua kaikki ristikkokeskustelut syystä että tuli ratkottuakin paljon enemmän. Nyt ei ole tarvetta niitäkään kaikkia seurata, kun ei ole kyseisiä ristikoita ratkonut.

Toivottavasti tämä uusi vuosi tuo tullessaan enemmän sellaista löysää aikaa, että ehtisi tämän mukavan harrastuksen pariin takaisin.

Mukavaa ristikkovuotta 2009 itse kullekin!
6. Maikki3.1.2009 klo 00:12
Voisin puolestani kirjoittaa Morin viimeisen kappaleen tähän alkuun, vaan en sitä tee, yhdyn vain ajatuksin.

Vaikka olenkin enemmän tuolta hömppäpuolelta kotoisin, tulee näitäkin sivuja luettua, koska ratkon myös jonkun verran ristikoita. En tosin Hesarin tai Iltasanomien ristikoita kuin satunnaisesti, tänne periferiaan ei kannata tilata Hesaria, Iltasanomat ostan silloin tällöin. Enemmän olen viehättynyt SK:n ristikkoihin. Ne tulee ratkottua melkein kaikki. Kun vaan oppis ymmärtämään Pitkälän kimurantteja!

Olen viehättynyt erityisesti Kirjailija-ketjuun ja kaikkiin lauluketjuihin, koska kirjallisuus on harrastus ja työ ja musiikki ikiaikainen harrastus. Muissakin ketjuissa on oma viehätyksensä, osallistujilleen varmaankin tärkeä.

Hyvää (Hömppä)Ristikko vuotta kaikille osanottajille!
7. ratkoJA3.1.2009 klo 00:28
Mua kiinnostaa täällä keskustelu itse ratkomistani ristikkolehdistä (Sanaseppo, Pelikaani) ja mahdollisuus kysyä apua tarvittaessa.
Myös yleensäkin ristikoiden laatuun, tulevaisuuteen ja muuhun liittyvät keskustelut ovat mielenkiintoisia.

Ketjuja taas ei tule pahemmin seurattua, joskus ehkä arvoitusketjuihin osallistu(i)n.
8. Arska3.1.2009 klo 00:50
Mua ei enää kiinnosta koko Sanaseppo seura. On niin sisäänlämpiävä ja riitaisa hymistelijäporukka että...
Ei enää edes lehteä lähetä... **ttu.
9. ihmettelijä4.1.2009 klo 10:11
arska on jotenkin oikeassa. saunaksi tullut josta puuttuu piippu.
10. zzz4.1.2009 klo 10:40
kp jaksaa ihmetellä
11. PS4.1.2009 klo 15:30
Lähettäjä: ihmettelijä. Naurattaa pirusti zzz :in kommenttii,. Mäni vähän aikaa, kunnes ymmärsin. Puhallan posket täyteen ilmaa.
Taas tulikeskeytys
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *