KESKUSTELUT > RISTIKOT > YLLÄPIDON SHOW VAI TÖRKEÄ RIENAUS?

4105. Ylläpidon show vai törkeä rienaus?

Eki19.7.2008 klo 15:56
"Ei tuo ole se qwer, joka tänne aikanaan kirjoitti. Tämä sivusto on nyt todella sairas."

"Useiden kirjoittajien mielestä nimimerkki KP on laatija Kari Päivärinta. Ainakaan minä en ole huomannut, että Päivärinta olisi keskusteluun palannut."

Olisikohan tätä asiaa syytä alkaa jo selvittää hieman tarkemmin, kun se tuntuu olevan päivittäin esillä. Minusta Henry Haapalainen väittää, että ylläpito pitää täällä omaa showtaan, jolla yritetään antaa sellainen kuva, että kaikilla on tänne vapaa pääsy, vaikka "ylläpidon vastaisia tahoja" onkin suljettu täältä pois (epäilty määrä 50, ylläpidon väite pyöreä nolla).

Ylläpitohan on edelleen kateellinen, ilkeämielinen, tietämätön ja epärehellinen. Ainakaan anteeksipyyntöä ei näihin väitteisiin ole tullut. Allekirjoittanutta on lisäksi nimetty varkaaksi ja vihjailtu vaikka miksi.

Haapalainen lupasi minulle sähköpostina totuuksia itsestäni, mutta ei ole kuulunut. Niiden piti tulla viimeistään viikko sitten.

Lisäksi hänen piti soittaa kp:lle, mutta tuolloin unohti. Kannattaisikohan nyt muistaa ja sitten pyytää kauniisti anteeksi ylläpidolta.

En ole riitelymielessä liikenteessä. Jatkuva rienauskierre vain pitäisi saada loppumaan. Ei tämä minua muuten haittaisi, mutta joku uusi sivujen vierailija voi ihmetellä. Vakioasiakkaat kyllä tajuavat, mistä on kyse.

Hoidetaan nyt tämä asia loppuun tässä säikeessä ja annetaan muissa sanaleikittelylle ja ristikkoasioille tilaa!
2. Henry19.7.2008 klo 16:20
Olen jättänyt Kari Päivärinnalle soittopyynnön, eiköhän ainakin tuo pian selviä.
3. RA19.7.2008 klo 16:30
Eki, ... ihan vaan pari vinkkiä: Kyllä arvostelua pitää kestää! Ei pidä olla aina joka asiassa ja joka paikassa sormi pystyssä poliisina. Eikä ole pakko lukea! Voi hypätä yli! MITÄÄN riitaa ei olisi, jos mm. sinä pitäisit suusi kiinni!
4. RA19.7.2008 klo 16:31
Zori. Unohtui hymiö: :-D
5. RA:lle19.7.2008 klo 16:59
Noilla typerillä jankutuksilla teet sekä itsestäsi entistä enemmän pellen että ylläpidolle karhunpalveluksen.
6. qwer19.7.2008 klo 19:45
Kerrankin RA:lla on oikeata asiaa. Eki, sä olet itse ryssinyt nämä sivustot tähän rapakuntoon, mitä ne ovat nyt. Sinulla on ainainen tarve saada sanotuksi viimeinen sana. Jos tuosta periaatteestasi pääsisit eroon, varmaan henki täällä paranisi.
7. Eki19.7.2008 klo 21:51
Niinpä.

En voi antaa Henry Haapalaiselle qwerin puhelinnumeroa, vaikka sen tiedänkin muutamien yöllisten soittojen ansiosta. Jos qwer jostain ihmeen syystä haluaisi puhdistaa ylläpidon mainetta, hän saa Henryn puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen Kirppuristikoiden kotisivulta.

Tulkoon tässä yhteydessä myös kerrotuksi, että ylläpidolla on edelleen lämpimät välit sivun koko suunnitteluryhmän kanssa. Kun tässä puhelinkontakteihin on päästy, Petri Tuomolan, Reima Mäkisen ja Arto Pölläsen numerot löytyvät varmasti helposti numerotiedustelusta. Sinne vaan soittamaan, mutta ehkä ei kuitenkaan enää tänään.
8. qwer19.7.2008 klo 22:11
Mitäs siihen on sanomista, kun Vuokilan sormi on syvällä laatijatiiminsä kurkussa.
9. Eki19.7.2008 klo 22:17
Vastaan nyt qwerille ensimmäistä kertaa kuukausiin, onhan tämä tämmöinen lokasäie.

No enpä vastaakaan. Se on paljon hauskempaa. Ihmiset täällä eivät ole tyhmiä, vain tyhmät ihmiset ovat.
10. qwer19.7.2008 klo 22:21
Ekille - kiitos, että et ole heittänyt mua vielä pellolle :)
11. ?19.7.2008 klo 22:24
Niisk! Löytyyhän sitä herkkyyttäkin.
12. Riittää19.7.2008 klo 22:39
qwerille. Milläs heittää kun, ei saa otetta. Kuka sun kurkkuus haluais sormiaan työntää. Kun ottaa huomioon, mitä sun suustas koko ajan tulee.
13. qwer19.7.2008 klo 22:49
Paha olo vallitsee nyt monella. Riittää
14. Eki19.7.2008 klo 23:22
Ympäri Suomea tulee raporttia, että Kirpun nettisivujen vieraskirjaan ei ole tänään päässyt lainkaan. Onko menossa joku tragedia vai onko jaettu puoliboikotteja? Muut osat sivuista kuulemma aukeavat.
15. qwer19.7.2008 klo 23:36
Olet hyvä laatija. Kaikissa muissa asioisssa olet pelkkä nolla. Miksi sinä täällä rähiset? Sinut olisi hyvä eristää. pelkästään laatimiskammioon. Sielllä vaan laatisit puuropalkalla
16. qwer19.7.2008 klo 23:42
taisi nuukahtaa
17. Eki19.7.2008 klo 23:43
Ei ole vain tapana rähistä, kuten toisilla.
18. RA19.7.2008 klo 23:54
"Lähettäjä: RA:lle 19.7.2008 klo 16:59
Noilla typerillä jankutuksilla teet sekä itsestäsi entistä enemmän pellen että ylläpidolle karhunpalveluksen."

Jee, jee! Kiitos imagokonsulttien harppaukseni on huikea: Tiukkapipopoliisista pelleksi ja ylläpidon nuoleskelijasta ylläpidon toiminnan vaikeuttajaksi. Eikä mennyt kauan! Jee, jee!

;-)
19. qwer20.7.2008 klo 00:04
Hyvä RA!
Niin sitä pitää
20. Eki20.7.2008 klo 00:47
Hyvää yötä! Kertokaa vaan kaikille, millainen olen ja mitä olen tehnyt, en ole vastaamassa.
21. Henry20.7.2008 klo 01:46
Tuo on oikea qwer, mutta kiitos jos saan puhelinnumeronkin.

Nyt pitää RA:ta ihailla, ei ole mikään lahjottava pelle, vaikka on Erkin valitsema Sanasepon päätoimittaja.
22. Henry20.7.2008 klo 02:14
Ei kirppuristikot.fi ole vielä niin käytetty sivusto, että "ympäri Suomea" tulisi raportteja sen toimimattomuudesta. Mutta on siellä nyt joku häiriö. Kerroin siitä Janne Uusitalolle.
23. Skeptikko20.7.2008 klo 02:52
Henrylle:
Mutta entäs jos se ei ollutkaan oikea RA?
24. Eki20.7.2008 klo 08:32
Ei voi kuin (v)ihastellen katsoa, miten jotkut lukevat toisten tekstejä ja ne tulkitsevat.

En tiedä, tuleeko qweriltä yhteydenottoa. Kun hän viimeksi soitti minulle pari viikkoa sitten eräänä yönä 0:45, hänen kaksi pääviestiään olivat, että minä rakastan riitelyä ja että minun ei pitäisi vastata Henrylle yhtään mitään. Siksi tämän säikeen avaus tuntui olevan qwerille harmituksen aihe ja todiste riitelynhalustani.

Minä taas halusin asioille jonkin selon ja toivoin siirtäväni kuonanheiton yhteen säikeeseen. Toistaiseksi on toiminut.

Uskokoon ken tahtoo (luottamussuuruuden miesbarbie haluaa).

Asiat etenevät kyllä hitaasti, vaikka otsikossa ei itselleni olekaan mitään todellista kysymystä.
25. kp20.7.2008 klo 09:23
Voi teitä... Ajatellaanpa tätä laivana.... Silloin tällöin nakataan hyiseen mereen.... kuka heittäisi pelastusrenkaan hyiseen mereen? Reunalla on kurkkijoita... että siellä ovat.... Jokainen heistä tietää että ei pitkään.... kylma kangistaa nopeasti.... eikä silloin pinnalla olla enää... Mutta niinhän se on ... ettei näe asioita, on se pois mielestä....
26. RA20.7.2008 klo 09:31
kp, vastaa nyt hyvä mies siihen Henryn sinulle jättämään soittopyyntöön. Selviäisi edes yksi asia.
27. kp20.7.2008 klo 11:10
missä se olis
28. Eki20.7.2008 klo 11:14
Lähettäjä: Henry 19.7.2008 klo 16:20

Olen jättänyt Kari Päivärinnalle soittopyynnön, eiköhän ainakin tuo pian selviä.

(Henry Haapalaisen numero löytyy kirppuristikot.fi-sivustolta)
29. kp20.7.2008 klo 14:35
Ei siinä mitään salaisuutta ole, että KP on Kari Päivärinta...
30. Eki20.7.2008 klo 14:37
Henry Haapalainen haluaa todisteen siitä, että nimimerkillä kp kirjoittava henkilö on Kari Päivärinta eikä esim. ylläpito.
31. tonimikael20.7.2008 klo 14:39
"Lähettäjä: kp 20.7.2008 klo 09:23


Voi teitä... Ajatellaanpa tätä laivana.... Silloin tällöin nakataan hyiseen mereen.... kuka heittäisi pelastusrenkaan hyiseen mereen? Reunalla on kurkkijoita... että siellä ovat.... Jokainen heistä tietää että ei pitkään.... kylma kangistaa nopeasti.... eikä silloin pinnalla olla enää... Mutta niinhän se on ... ettei näe asioita, on se pois mielestä....
"

Aah..! Näistä vois koota runo-/ajatelmateoksen! Kiitos kari! ;)
Tai Ekihän vois säveltää ton, vai mitä? ;);)
32. iso S20.7.2008 klo 14:58
Valmiin sävelteoksen voisi lahjoittaa jollekin KoriPalloseuralle taukomusiikiksi. Nimeksi sopisi "Kolmen pisteen heittoja"!
33. Eki20.7.2008 klo 15:00
Kovis tuolla idealla tulikin jo tehdyksi.
34. bystander20.7.2008 klo 15:17
Tässä on nyt muutama vaihtoehto:

A. Henry Haapalainen ei ole muistanut jättää soittopyyntöä Kari Päivärinnalle vaikka sanoi jättäneensä. HH ei valehdellut vaan muisti väärin, ettei muistanutkaan muistaa jättää sitä soittopyyntöä.

B. Tämä täällä esiintyvä kp ei ole aito kp (Kari Päivärinta) eikä siksi ole voinut saada oikealle kp:lle jätettyä soittopyyntöä. Ja esiintyy nyt kuin ei Henry muka mitään soittopyyntöä olisi koskaan lähettänyt. Tämä vale-kp yrittää näin pelastaa kasvonsa ja mustamaalata Henrystä valehtelija (tai ainakin muistamaton).

C. Henryllä on rajoitettu määrä puheluita käytössään. Hän ei voi ottaa yhteyttä Kari Päivärintaan ja hänen kätensä ovat sidotut hamaan siihen asti, kun oikea kp löytää soittopyynnön ja soittaa Henrylle.

D. Ylläpito sotkee taas

E. Hovimestari
35. kp20.7.2008 klo 15:17
Henry Haapalainen haluaa todisteen siitä, että nimimerkillä kp kirjoittava henkilö on Kari Päivärinta eikä esim. ylläpito.
Lähetänkö peukalon... vai pikkurillin....
36. bystander20.7.2008 klo 15:22
Pliis kp, jos olet oikea, SOITA Henry Haapalaiselle. Ei tätä jännitystä kestä päiväkaupalla.
37. RA20.7.2008 klo 15:26
Saisiko tuon sävelteoksen jo Sanaseppojen KesäPäiville. Ehdotan nimeksi KolmiPalloinen...

OOO
38. Eki20.7.2008 klo 15:30
Se oli tapani mukaan KaksPuol.
39. tonimikael20.7.2008 klo 19:35
Onko niitä useita kappaleita, eli tuleeko paljon koopeeälliä?
40. Henry20.7.2008 klo 19:50
Ei oikea Kari Päivärinta pelkäisi minulle soittaa. En ole koskaan sanonut hänestä mitään negatiivista.
41. RA20.7.2008 klo 19:55
Henry, soita sinä hänelle. Eikö se olisi selkeämpääkin niin.
42. Eki20.7.2008 klo 20:03
Onko Kari sanonut pelkäävänsä? Hän ei vain taida ymmärtää, mistä on kysymys. Hän ihmettelee, onko hän tehnyt jotain pahaa. Kari, et sinä ole. Kyse on todistajanlausunnosta, jonka vain sinä pystyt antamaan.
43. RA20.7.2008 klo 20:19
Jestas sentään, Henry. On tämä kyllä aika absurdia keskustelua!

Olet väittänyt, että kp / Kari Päivärinta on viime päivinä ollut jonkun (ylläpidon?) kaappaama nimimerkki. Kari Päivärinta on olemassa oleva ja elävä henkilö, asuu tietääkseni Juvalla. EI pitäisi olla SINULLE ylivoimaista ottaa tuo YKSI PUHELU ja selvittää, pitääkö SINUN väitteesi paikkaansa vai ei. Eikös se yleensäkin mene niin, että väitteen esittäjällä on todistustaakka?

Otapa - siis - nyt vaikka ihan heti se puhelu ja selvitä asia. Hermothan tässä jännityksessä menee!
44. ex20.7.2008 klo 21:50
Millähän konstilla nuo kaksi sankaria pystyvät muka laatimaan ristikoita, jos yhden puhelun soittamiseen eivät kyvyt riitä kummallakaan? Yrittäkää nyt hoitaa asia, ennen kuin pureskelen jännityksessäni kynteni loppuun...
45. Eki20.7.2008 klo 23:18
Tämä soittosekoilu on sitten lähtenyt ihan kokonaan Haapalaisen aloitteesta. Minä en ota siitä stressiä. Olen yrittänyt auttaa, mutta enpä ole paljon pystynyt. Intimiteettisuojan takia en pysty ketään käskemään tai tietoja paljastamaan.
46. Vanha suola janottaa20.7.2008 klo 23:37
Tuo ei ollut oikea ex. En usko. Sivusto on nyt sairas. Uskon vasta, jos ex soittaa minulle ja todistaa kuka hän on. Soita minulle, ex. Tai ihan kuka tahansa. Joku edes. Soittakaa nyt, pliis!!
47. [MarcoP]20.7.2008 klo 23:41
[ ;-D ]
48. Henry21.7.2008 klo 02:02
Menin halpaan! Se qwerin viesti näytti niin aidolta, että tarkempi analyysi unohtui. Mutta mihin tämmöistä pelleilyä ja juonittelua tarvitaan. Olen kertonut, että nimimerkkien varastamisessa ei ole mitään laitonta, eikä asia minua pahemmin kiinnosta.

Samoin oli nimimerkki KP:n kanssa. Mutta nyt asia muuttui, kun tämän sivuston KP kertoi olevansa laatija Kari Päivärinta. Toivon hartaasti että olen väärässä. Varoitin äskettäin, että todennäköisin rangaistus on vankeustuomio. Se on asianajajaliittoon kuuluvan lakimiehen käsitys.
49. RA21.7.2008 klo 02:35
[Silläkin uhalla, että tästä ei imagokonsultit tykkää...]

Henry, eikös se SINUN YDINVÄITTÄMÄSI ole se, että YLLÄPITO MANIPULOI näitä sivuja/keskusteluja plokkaamalla täältä kirjoittajia ja sitten varastelemalla näiden nimimerkkejä. Tai että ylipäätään nimimerkkien takana eivät ole erilliset ihmiset vaan ylläpito?

Tuon väitteeSI tueksi SINÄ tarvitset nyt alkajaisiksi pari todistetta. Edes yhden! Edes YHDEN! Todistusvelvollisuus on sinulla!

Aloita hyvä ihminen siitä Kari Päivärinnasta, kun se olisi niin helppo tsekata. Olemassa oleva, tunnettu ihminen. Mikä noin yksinkertaisessa asiassa on niin vaikeaa? Luulisi, että selviää muutamassa minuutissa!

Ja herra qwerkin voisi pirauttaa Haapalaisen Henrylle ja kertoa kirjoitteluistaan, kun tuntuu erilaista soitteluaikaa ja -halua muutenkin riittävän. Olisit vähän niinku asian tyngässä kiinni.

Henry, kirjoitat: "Toivon hartaasti että olen väärässä."
Olen aika vakuuttunut, että olet väärässä,
joten **BIM!**toiveesi** toteutukoon!**
50. Henrylle21.7.2008 klo 03:07
Lähettäjä: Henry 19.7.2008 klo 12:48

Useiden kirjoittajien mielestä nimimerkki KP on laatija Kari Päivärinta. Ainakaan minä en ole huomannut, että Päivärinta olisi keskusteluun palannut.
51. Henrylle21.7.2008 klo 03:10
Lähettäjä: Henry 21.7.2008 klo 02:02

Samoin oli nimimerkki KP:n kanssa. Mutta nyt asia muuttui, kun tämän sivuston KP kertoi olevansa laatija Kari Päivärinta.
52. Eki21.7.2008 klo 08:58
Henry Haapalaisen usko omiin päätelmiin on kirjoitusten perusteella vankkumaton, vaikka aina menee pieleen. Otetaan nyt yksi esimerkki eli luetun ymmärtäminen. Kirjoitin, että Pekka Joutsi on tehnyt anagrammiristikoita jo 70-luvulla ja kerron niitä olleen myöhemmin Kirpuissakin. Haapalainen väittää minun unohtaneen mainita Kirput ja väittää myöhemmin, että anagrammiristikot ovat "aivan varmasti hänen oma keksintönsä".

(Seuraavat tekstit ovat siis olleet täällä ennenkin esillä tuollaisenaan:)

Henry Haapalainen: "Kun ensimmäistä kertaa tulin näille sivuille, törmäsin pöyristyttävään tekstiin. Erkki Vuokila kertoi että Iltikseen oli toivottu pienikokoisia erikoistehtäviä, ja tämmöisiä piti keksiä. Siihen joku vastasi, että eikös nämä ole Kirpun tehtäviä. Siihen Erkki, että on tämmöisiä ollut Kirpussakin."

Kuitenkin tosiasiassa annan heti Kirpulle maininnan ja Henryn vasta havaitsemassa toisessa kommentissa kerron, että Kirpussa on myös lisäjipolla varustettuja erikoistehtäviä. Korostan kohdan, jonka Henry unohtaa mainita alustuksessa:

Eki: "Piti keksiä kesäaikana viisi erilaista kapeaa tehtävää. Ensi viikosta lähtien sille ei enää ole paikkaa. Tällaisia anagrammitehtäviä oli jo 70-luvulla, ainakin Pekka Joutsi niitä teki. Pekka ei muista, että niitä olisi aiemmin ollut. Myöhemmin tiedän niitä olleen Ruutukolmion lehdissä Kari Päivärinnan tekemänä JA KIRPPU RISTIKOISSA. Tehtävässä on ainesta useamminkin esiintyväksi."

(Loppukaneetti. Henry! Näin käy kun pitää totuudessa pysyvän ihmisen puheita lähes aina valheina. Tälle tilanteelle on saatava stoppi. Olet muuttanut nämä sivut brutaalin farssin areenaksi. Käyttäytymisesi on ala-arvoista, asemasi huomioon ottaen käsittämätöntä. Tosin samalla tavalla käsittelet kirjoittajia mm. Tiede-palstalla, jossa päätoimittajuuteesi on kyllä suhtauduttu vähän toisella tavalla kuin täällä, jossa olet kuitenkin nykyisen ammattialasi parissa.)
53. ö21.7.2008 klo 10:38
Hekku Tiede-palstalla Joulu 04, 2006 12:22 am

Kyllä minä edes kohtuullista yleissivistystä (siihen kuuluu myös käytöstavat) keskustelukumppaniltani edellytän.
54. D21.7.2008 klo 11:13
Fiksu ihminen ottaa selvää asioista ennen kuin alkaa levittelemään niitä "varmoina tietoina". Mikään ei olisi estänyt Henryä ottamasta selvää ensin itse esim tuosta Päivärinta-asiasta. Mutta ei! Tännehän se piti kiireesti kakaista.
55. RA21.7.2008 klo 11:22
... kröhm... sain idean!

Mitähän, JOS ylläpito ei olisikaan niin arka jakelemaan tänne porttikieltoja?! Mitä olisivat voitot ja mitä tappiot?

[Idea syntyi tosin väsyneillä aivoilla, kun silmätulehdus on valvottanut jo pari vuorokautta. Jotta älkää heti lynkatko!]
56. Eki21.7.2008 klo 11:28
Olen yrittänyt maltillisesti saada tämän syytösasian päätökseen. Muuten meillä on marttyyri, joka levittää näistä sivuista väärää "varmaa" tietoa ympäriinsä. Epäilen, että anteeksipyyntöjä ei heru, vaikka asiat kuinka ennen pitkää todistettaisiin, mutta häpeä jää sitten syyttäjän osaksi.

Porttikielto ei ole ongelmaton. Joidenkin koneet pystyvät kiertämään sitä. Aina voi myös mennä lähettämään viestejä toisen koneelta. Jos täällä haluaa häiriköidä, se kyllä onnistuu. Haapalaisen tasoiselta menestyksekkäältä ristikkolehtikustantajalta odottaisin kyllä ihan muuta.
57. kp21.7.2008 klo 12:42
Ylläpito voi todistaa ihan hyvin kuin minäkin onko tämä oikean Kari Päivärinnan kirjottama vaiko eikö. -Jos sitten Haapalainen oli oikea? Puh. numeroa en viitti antaa tähän, syyn siihen varmaan jokaimnen arvaa.... Taata todistakoon, jos kysytään....
58. kp21.7.2008 klo 12:42
Ylläpito voi todistaa ihan hyvin kuin minäkin onko tämä oikean Kari Päivärinnan kirjottama vaiko eikö. -Jos sitten Haapalainen oli oikea? Puh. numeroa en viitti antaa tähän, syyn siihen varmaan jokaimnen arvaa.... Taata todistakoon, jos kysytään....
59. kp21.7.2008 klo 12:43
Kappas tuli kaksin kappalein...
60. matts21.7.2008 klo 12:52
Kun on seurannut tätä sanailua niin voi olla ihan hyväkin, että Haapalaiselle kertoo asian kahdesti, luetun ymmärtäminen kun on taitolaji.
61. Henry21.7.2008 klo 14:18
Tiede-sivustolla en ole vieraillut yli kahteen vuoteen. Silloin tein sivustosta rikosilmoituksen, mutta sen enempää se asia tuskin tänne kuuluu.
62. Eki21.7.2008 klo 14:25
Joulukuun 4. päivä 2006?
63. Sensuroitu21.7.2008 klo 14:44
Sensuroitu
64. Eki21.7.2008 klo 14:44
Pysytään tässä meidän sivujemme asiassa.
65. HT21.7.2008 klo 14:54
Ehdin nähdä sensuroidun viestin ja käväistä saitilla, johon siinä oli linkki. Paljoltihan sisältö oli muuta kuin näihin sivuihin liittyvää, mutta ehkä kirjoittaja halusikin kommentoida yllä näkyvää ilmoitusta "Tiede-sivustolla en ole vieraillut yli kahteen vuoteen". Kas kun tuorein aikaleima kertoi: "Lähetetty: Ti Tammi 02, 2007 2:06 am", ja jos tuosta on kulunut yli kaksi vuotta, ajanlaskukin on jossain vaiheessa mennyt uusiksi.
66. Kertoja21.7.2008 klo 15:12
Ei mahda Henkan jutuilla olla mitään tekemistä tieteen kanssa?
67. ö21.7.2008 klo 16:05
Tiede-palstalta löytyi tieto, että Hekku on vieraillut siellä viimeksi
La Marras 10, 2007 1:42 am


Hekku kirjoitti Tiede-palstan arvostetulle nimimerkille Arlalle To Joulu 28, 2006 1:17 am:


"Arla, olet ilmeisesti idiootti.

HH"

Sen jälkeen olikin sopiva aika tehdä sivustosta rikosilmoitus.
68. Ari21.7.2008 klo 17:26
Joskus kuulin sellaisesta kuin "Rightman syndrooma":
_http://www.23nlpeople.com/treatment/anger-hypnoth erapy-nlp.html

Tuli vaan mieleen jostakin juuri nyt...
69. ^^21.7.2008 klo 22:14
Miten täällä aikaihmiset jaksaa vääntää jonninjoutavaa tuubaa? Menisitte vaikka lenkille!
70. -D21.7.2008 klo 22:33
Ei kai nyt lapset tällaista pitkään viittiskään.
71. Eki22.7.2008 klo 07:25
Hei Henry! Niin kuin se sotiikin periaatteitani vastaan, minun täytynee lopettaa sinulle vastaileminen. Perustelut ja faktat kun ovat tässä pelissä sääntöjenvastaisia.

Juuri nyt minulla ovat ihan toiset asiat päällimmäisenä. Nauttikaa kaikki tästä palstasta niin kauan kuin voitte.
72. Sisäkumi paistaa22.7.2008 klo 23:22
Tekokaljulle terkkuja.
73. Aitoustodistus23.7.2008 klo 09:13
No tuo ainakin oli oikea qwer.
74. qwer24.7.2008 klo 20:03
Jokohan henryn painovoimateoriat ovat yleisessä tiedossa?
ja muutkin "tieteilijät?

-http://www.wakkanet.fi/~fields/finnish1.htm

-http://fi.wikipedia.org/wiki/Veijo_Wir%C3%A9n
75. ö24.7.2008 klo 21:18
Näyttää siltä, että kaksi asiaa Henryllä on hanskassa: painovoimalaki ja painovapauslaki.
76. J27.7.2008 klo 11:52
Kävipä tuuri, ettei Henry aikanaan ruvennut salapoliisiksi.
77. En ymmärrä28.7.2008 klo 16:55
Mikä tarkoitus tällä säikeellä???

Menkää nakkikioskille nahistelemaan.

Tällasta ei tarvita. Tää ei johda mihinkään.
78. airisto28.7.2008 klo 17:18
"Lähettäjä: En ymmärrä 28.7.2008 klo 16:55

Mikä tarkoitus tällä säikeellä???

Menkää nakkikioskille nahistelemaan.

Tällasta ei tarvita. Tää ei johda mihinkään."

Ensimmäinen järkevä kommentti tässä säikeessä.

Omaani ei noteerata.
79. Marco Poloinen28.7.2008 klo 17:21
'En ymmärrä'; tarkoitus on aika selvästi sanottu Ekin alustuksen kahdessa viimeisessä kappaleessa. Eri asia on, onko tarkoitus toteutunut, ja voiko se ylipäätään toteutua.. Toisaalta, EU:kin on suurelta osin perustettu juuri siksi, että koitetaan setviä asioita jotenkin muuten kuin "mennä nakkikioskille nahistelemaan. ( Jos itseäni olisi vuosikaudet tölvitty muutaman ihan ilmeisen persoonallisuushäiriöisen toimesta samalla tavalla kuin esim. Ekiä, RA:ta tai muutamaa muuta, en varmaan olisi jaksanut jatkuvasti vain perätä todisteita, perusteluja tai anteeksipyyntöjä - joita mitään ei tule - vaan mennyt jo iät ja ajat sitten "nakkikioskille" ja sovittanut sordiinon päälle..)
80. Eki6.4.2009 klo 10:25
Nimimerkki pelaajan ottaman ristikkoklis(h)een ansiosta löysin tällaisen "hilpeän" säikeen. Ollaan kovasti menossa taas alustuksen kuvaamaan tilanteeseen.
81. Sopu on kaunista ja teltta6.4.2009 klo 20:54
Se tuo Eki se ei sitten malta olla haastamatta riitaa. Jollei keksi uutta riidansiementä, kaivelee vanhoja. Hyi olkoon. Miksi sen pitää aina provosoida?
82. Eki6.4.2009 klo 21:50
Voihan sen noinkin ajatella, mutta useimmat näkevät minun yrittävän vain saada totuuden esiin. Täällä yritetään useinkin kuoliaaksivaieta vanhoja selvittämättömiä juttuja. Tallella ne kuitenkin ovat, vaikka on myös väitetty, että yritän itselleni ikävät säikeet tuhota ja jätän toisten herjaukset. He.
83. tonimikael7.4.2009 klo 01:30
Kannattaisiko silti vähän edes harkita? Jos totuuden esiin saamisyritys aiheuttaa aina riitaa, niin kannattaako se? Eikö se riitä loppu viimein, että itse tietää miten asiat on?
84. Eki7.4.2009 klo 01:35
Kun Henry tuli sivuille, en vastannut hänelle mitään, millään nimimerkillä. Kun hän ymmärsi väärin erään vihjaukseni palkinnoillaan huijaavasta yrityksestä, minun oli pakko vastata, etten tarkoittanut hänen yhtiötään. Sillä tiellä ollaan. On ollut jaksoja, kun olen pystynyt olemaan vastaamatta. Mutta otetaanpa vaikka tuo Sotkis-säie. Olisiko minun pitänyt tyytyä, että sanotaan varkaaksi ja olla kertomatta totuutta? Sellaisessa maailmassa en halua elää.
85. Ryyti7.4.2009 klo 07:49
Kuuluuko tää sakki kaikki sanaseppoihin? Mahtaa olla kauskat kemut nuo kokoontumiset aina..Tää tyttö alkaa heti pakata kamoja osallistun tästä lähtien kaikkiin yhteistapaamisiin mitä lehdessä mainostetaan!
Pitäähän tää taisto nähdä ihan livenä..
Ihan harmittaa kun en ikinä aikaisemmin ole sinne älynnyt lähteä..
86. JTak7.4.2009 klo 08:39
Ei Henryyn ole vaaraa törmätä Sanaseppojen tapaamisissa. Tuskin on edes Sanaseppojen jäsen?
87. Eki7.4.2009 klo 09:22
Henry oli mukana Sanaseppojen toiminnassa 80-luvun lopulla. Hän oli lopulta lehden taittaja lyhyen aikaa. Sitten menivät sukset ristiin. En sano enempää siitä.

Omasta mielestäni edelleenkin koko ajan puolustaudun törkeitä perusteettomia syytöksiä vastaan. Eipä tuollaisia ole kenelläkään pokkaa tulla livenä sanomaan. Eikä Henry taida koskaan saada sitä "totuuttaan" minulle lähetettyä. Olisihan se mielenkiintoista nähdä, mitä se sisältää. En ymmärrä koko totuus-ideaa. Mikä totuus?

Sanaseppojen kesätapaaminen on rentouttava ja kaikin puolin hauska tapahtuma. Eri tavalla hauska siis kuin Ryyti odottaa.
88. Ryyti7.4.2009 klo 09:53
Juu vähän niinkuin ironiaa tuo aiempi..ei tässä riitelyssä kukaan ulkopuolinen voi kuin ihmetellä eikä varmasti täältä totuutta löydä eikä edes halua..ihmetellä täytyy kuitenkin..
Olisihan se seksikästä jos nää uroot jostakin naisesta tappelis mutta kun ei taida poppoo edes itse tietää mistä tappelevat.
89. Eki7.4.2009 klo 09:56
Näin sitä voi kirjoituksen väärin ymmärtää.
90. ö7.4.2009 klo 10:17
Siis sittenkin on naisesta kysymys?:)
91. Matti7.4.2009 klo 13:51
Ryyti, tule ihmeessä Sanaseppojen kesätapahtumaan Houtskariin, Jomalan selän taakse. Olen ollut mukana 5 kertaa, ja siellä on aina ihan älyttömän kivaa. Ei kannata missata tällaisia kokemuksia.
92. Ryyti7.4.2009 klo 16:31
Täytyy harkita,varmasti olis mukavaa..Vaan kauas on pitkä matka..
93. Johnny9.4.2009 klo 11:10
Kaikki muutkin joukolla Sanaseppoilemaan.

Sanoi seppo Ilmarinen:

"En tieä, poloinen poika,

miten olla, kuin eleä.

Istun yön eli makoan,

äijä on yötä, tunti tuhma,

valvoja, matala mahti.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *