KESKUSTELUT > RISTIKOT > LEHTONEN - KOTIPELTO

334. Lehtonen - Kotipelto

Jussi25.9.2003 klo 11:05
Mihinkähän on hävinnyt tuo maanmainio laatija-kuvittajakaksikko Pelikaanien sivuilta? Mielestäni herrojen ristikot on aina olleet Punaisen ja Paksun parasta antia, vihjeet ja kuvat täynnä mukavan kieroa huumoria. Vieläkin hykerryttää esim. vuosituhannen vaihteen "kaksi tuhatta" -pääkuvavihje.
2. Eki25.9.2003 klo 11:31
Tapio Kotipelto on kirjallisesti irtisanoutunut Sanaris Oy:n avustajan tehtävistä.
3. Marianna25.9.2003 klo 13:14
Kyllä heitä vain kaivataan!
4. Eki25.9.2003 klo 14:23
Kotsan päätös oli hyvän yhteistyön päätös.
5. iso S25.9.2003 klo 15:17
Siis ei välttämättä hyvä päätös kaikkien mielestä!

"Valitettavasti" elämme vapaassa maassa, missä ihmiset saavat tuhlata aikaansa opiskeluun tai palkallisiin töihin, eikä muiden huvittamiseen.
6. Jouni25.9.2003 klo 16:55
Kun tuo lauseesi, iso S, näyttää olevan tarkoituksella kummallinen, niin voinen pyytää tarkennusta. Mistä Kotsa on irtisanoutunut, jos ei palkallisista töistä?
7. iso S25.9.2003 klo 19:14
Jouni, voinet pyytää, ja voinen vastata. Lause oli tarkoitettu kummallisen lisäksi Kotsaa yleisluontoisemmaksi. Tapausta ja taustoja tarkemmin tuntematta olen ymmärtänyt, että Kotsa keskittyy opiskeluihin. Joillakin muilla (kuten minulla) esteeksi voi muodostua ahneus: muissa hommissa saa voitakin näkkileivälle. Jos olisin ristikoiden varassa, voisi jäädä se näkkileipäkin vähiin. Toisaalta, ehkä Sanaris maksaa paremmin kuin edustamani yhtiö, tai muut ovat nopeampia kuin minä.

Oleellisinta oli, että olin huomaavin-ani sanaleikin paikan: hyvän yhteistyön päätös - hyvä päätös yhteistyön suhteen (mistä pari kirjoittajaa tuntuu olevan eri mieltä). Muu oli hourimista ja asian vierestä kourimista.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *