KESKUSTELUT > RISTIKOT > UUSIA LAATIJOITA

3005. Uusia laatijoita

Eki12.10.2006 klo 16:48
Tänään olen kuullut/lukenut kaksikin tarinaa laatimisesta, joissa tekijä on uusi ja tuntematon tällä alalla. Ensin tuttu ravintoloitsija, jonka hoteissa olin Mäkisen Reiman kanssa lounastamassa, kertoi lähtiessämme, että oli tehnyt jonkun toisen kanssa suvulle joululahjaksi ristikon, jossa oli ollut kaikenlaisia sisäpiirin juttuja. Sukulaiset olivat kehuneet ristikkoa hauskaksi.

Sitten luin Hymy Ristikoista muusikko Heikki Salosta (Lennä Juri Gagarin...), joka kertoi olevansa huono ratkoja mutta laatineensa lapsilleen silti ihkaomia ristikoita.
2. raukoo13.10.2006 klo 19:51
Arvasinkin,että Heikki Salossa on sanasepon vikaa.
3. Tinke14.11.2006 klo 11:47
No tässä vielä yksi uusi sellainen. Olen laatinut ristikoita kryptoja ja sanakennoja omaksi ja sukulaisten iloksi jo yli 10 vuotta. Ensimmäisen ristikon laadin 10-vuotiaana. Piirongin laatikosta löytyy varmaankin 30 ristikkoa ja 20 kryptoa julkaisukelpoisena. En vaan tiedä ketään kustantajaa, joka voisi auttaa julkaisemisessa. Ristikkoja olen kyllä laatinut paljon enemmänkin, mutta muuttojen yhteydessä iso osa on hävinnyt.

Kryptot ovat kyllä minun bravuuri. Yhden sivun krypton laadin varmaankin 1,5 tunnissa paperille asti.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *