KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > PAHANTUULEN SIVUT?

2729. Pahantuulen sivut?

Eki27.6.2006 klo 23:29
Taata: "Täällä ainakin ollaan enimmäkseen pahalla tuulella asiasta kuin asiasta."

Pitäisikö tällaiset pahantuulen sivut lopettaa?
2. mor27.6.2006 klo 23:52
Taatalta tuntuu kovin usein tulevan tuollaisia heittoja, joita hän ei perustele millään lailla.
3. marjaana28.6.2006 klo 00:04
Jos nämä sivut saisivat pahalle tuulelle, ei täällä kävisi kuin masokistit. Niin että ei pitäisi lopettaa.. ;o)
4. Teppo28.6.2006 klo 00:05
Tuosta morin lauseesta tuli mieleeni, että loppujen lopuksi Taata taitaa olla se, joka täällä on eniten pahalla tuulella.
5. Ari28.6.2006 klo 00:05
Eki, eipä tietenkään! Pitäähän olla jokin kanava jonne voi purkaa tuntojaan, ettei tule patoutumia!
Nyt on muuten alkamassa/menossakin jo loma-aika, että varmaan monella tulee lomaa tällöin myös näistä sivuista.
Että hyvää lomaa kaikille, joilla se on vielä edessäpäin! :)
6. Matti28.6.2006 klo 00:11
Ainakin minulle nämä ovat hyväntuulensivut. Nämä kuuluvat minun päivääni. Ellei näitä olisi, niin ... elämä olisi kokolailla tylsempää. Atta atta!
7. RA28.6.2006 klo 03:24
Taata tarkentanee (jos taas ehtii), mutta ymmärsin morin ja Tepon tapaan, että hänen on pakko tarkoittaa pelkästään itseään: "TÄÄLLÄ (siis Taatalla? Oulussa?) ainakin ollaan enimmäkseen pahalla tuulella asiasta kuin asiasta. Ihmeellistä! Ei voi kuin levitellä käsiään."

Olen myös samaa mieltä kuin Matti tuossa yllä. Hyväntuulensivuthan nämä.

Koska tänne kirjoittavia ihmisiä ei tunne, kysymys on tietenkin pelkistä vaikutelmista, mitä itse kunkin kirjoituksista syntyy;

Sitä, että jotkut kirjoittavat tiukan asiallisesti, antavat tietoa ja oikovat virheitä, en ole itse tulkinnut lainkaan pahantuulisuudeksi. Päinvastoin! Mukavaa, että tuollaisia tietäviä ja viitseliäitä tyyppejä on ja että he haluavat ottautua joskus jopa vähäpätöisiltä tuntuviin juttuihin.

Silloin tällöin esiintyvä toisiin kirjoittajiin kohdistuva letkauttelu valuu kuin vesi aasin selästä. Vai mikä se sanonta nyt olikaan. :-)
8. iso S28.6.2006 klo 08:28
Yllättävätkin viitseliäät tahot ovat tunnustautuneet vitseliäiksi, niin että ei oteta oljenkortta kamelin neulansilmästä liian vakavasti. Tuira Tuira!
9. Hui_hai28.6.2006 klo 13:14
Pakko kommentoida sen verran, että toisin kuin RA yritti esittää, ei täällä pahalla tuulella oleminen voi tarkoittaa, että Oulussa oltaisiin pahalla tuulella. Ainakin täällä kaupungin pohjoislaidalla on välillä vaikeuksia pitää nauruaan piilossa. Patelan kirjastotäti soittaa kovaa kiveä ja nauttii elämästä vaikkakin misun etsiminen on vielä vaiheessa. Patela Patela!
10. corona28.6.2006 klo 15:34
Suosittelen kaikille niille henkilöille, jotka rakastavat kirjoittamista ja omien tuntojensa tilittämistä kaiken kansan luettavaksi, simppeliä ja helppoa kanavaa: blogit eli nettipäiväkirjat.

Vastarakkaudesta en mene takuuseen, mutta itserakkaus kukoistaa sitäkin enemmän. Onnea ja menestystä tämän tien valitseville!
11. marjaana28.6.2006 klo 16:43
Coronalta viisauden jyviä; blogin kirjoittaminen on terapeuttista puuhaa!
12. yhyy28.6.2006 klo 21:09
Ekin riitaa haastavaan aloitukseen:

Taata: "Täällä ainakin ollaan enimmäkseen pahalla tuulella asiasta kuin asiasta."

Pitäisikö tällaiset pahantuulen sivut lopettaa? (siis Ekin kommentti). Pitäisi.
Eki on ristikon laatijana nero. Muuten hänen asiansa ovat niin ja näin, kuten sillä Johnny B. Goodilla, "mutta kitaraa hän soitti vaikka väärinpäin"

Näin metsä vastaa
13. Eki28.6.2006 klo 21:10
Se on Johnny B. Goode.
14. yhyy28.6.2006 klo 22:26
Eki.
Mitä vedä käteen on englanniksi?
15. Antti Skyttä28.6.2006 klo 22:33
Oliskohan yhyy?
16. qwer28.6.2006 klo 22:41
Antti. kaltaisiasi puolustat?
Olen joteskin erilainen, kun kirjoitan erilaisesti.
Anna tulla, kun nyt sitten kaikki patoutuneet 500000 ratkomaasi sistikkoa tulevat tyhjää oloasi parantamaan.
Vaihdan takaisin tunnettun nimimerkkiini.
17. qwer28.6.2006 klo 22:43
Otsikon mukaan tälle säikeelle on käyttöä.
18. Eki28.6.2006 klo 22:44
Ei ole kyllä mitään puolustettavaa siinä, mitä minä olen tähän säikeeseen kirjoittanut.
19. qwer28.6.2006 klo 22:51
Positiivista kaikki. Myönnät siis Eki olevan vikatikki, että avasit tämän säikeen?
Toivottavasti jää tämä viimeiseksi kommentiksi. Sattuuhan sitä. Ekillä varsinkin. Ja Myös parhaalta kaverilta.
Jokin mättää. Miksi Skyttä aina puolustaa Ekiä. Ikään kuin Eki olisi vammanen?
20. tonimikael28.6.2006 klo 23:24
Kaikkihan me ollaan enemmän tai vielä enemmän vammaisia. Ja sehän on mukava tässä maailman ajassa, että puolustetaan. Erityisesti, että puolustetaan ihmisiä. Asiat eivät puolustajia tarvitse. Ainakaan tämän säikeen loppupään. ;)
21. RA28.6.2006 klo 23:24
En ole huomannut, että Skyttä p u o l u s t a a yhtään ketään, edes itseään. Minusta on vaikuttanut lähinnä siltä, että Antti kirjoittelee vain omia näkemyksiään.

Enkä olisi muutenkaan jokaista kysymystä joksikin kisaksi, sodaksi tai kilpailuksi määrittämässä. Suurin osa näistä jutuista on sellaisia, että jokainen voisi osallistua / heittää oman mielipiteensä ja sillä lailla kaikki tulisivat vähän viisaammiksi kuin mitä pelkästään sen oman mielipiteensä kanssa olisivat.
22. qwer29.6.2006 klo 00:29
RA.
Tämä on vuosien takainen ja tämänhetkinen juttu. Kun Ekiä vähänkin arvostelen, niin Skyttä hyökkää heti kimppuuni.
Ethän sinä "pälätykseltäsi" pysty lukemaan syvällisiä.
Ja varsinkaan rivien välistä.
Taitaa hyvävelisysteemi edelleenkin toimia.
23. RA29.6.2006 klo 00:59
Arvosteletko?? (Vai vain v..........?)
Hyökkääkö?
Hetikö?
Ainako?
Kimppuusiko?
Sinunko?

En edes halua oppia lukemaan rivien välistä, jos se tarkoittaa sitä, minkä kuvan sinun rivienvälistä-lukemistaidostasi saa.

- Syvällisyys on kyllä asia, joka kuulostaa tavoittelemisen arvoiselta ja jonka (tai edes osan siitä) toivon mukaan itsekin joskus saavutan. Uskon vakaasti, että se saattaisi täydentää pinnallisuutta ja keveyttä oivallisesti.
24. JPQ29.6.2006 klo 02:35
Ei tietenkään pidä lopettaa.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *